Follow Me Ok

NIkmat Tuhan

Nikmat ni tuhan bagi dalam pelbagai bentuk, bagi aku, aku rasa nikmat baru ja sebentar tadi. Mendengar suara orang kita pernah kita rindu dan share pelbagai masalah.

Lunak betul suara dia, serius aku tak tipu. Kenapa masa kapel dulu aku tak hargai seperti yang sepatutnya. Walau kedengaran agak sombong suaranya, tapi aku bersyukur yang dia bahagia dan tak la frust seperti aku. Kira ok la aku yang tanggung sorang-sorang. hahahahaha

Aku macam nak suruh dia cakap banyak-banyak ja, dan aku akan dengar ja dia merepek apa pon. Tapi nak buat macam mana kan, kita ni bukan seperti dahulu, kita dah jadi sejarah tampa bab.

Betul la kata orang, bila dah hilang baru nak cari, yala kalau hilang baru cari, kalau tak hilang nak cari buat apa kan? Kira betul la perumpamaan orang-orang dulu.

Ya Tuhan. keluarkan aku dari kekusutan ini, bersimpul-simpul macam tali pancing kot.

Berbalik pada nikmat tuhan, aku tak taw mana yang patut aku hargai sekarang. Aku takot bila dah hilang nanti baru tercari-cari.

Aku dah belajar dari kesilapan dan bila fikir balik, banyak yang silap dulu. Aku rasa aku yang banyak buat silap, silap atur, kalau main chest semacam Queen yang otai kena makan dengan soldadu jalan satu langkah ja.

ps: suara hang memang sedap, terima kasih pada nikmat itu dah aku redho pada ketentuan mu Tuhan

No comments:

Post a Comment