Follow Me Ok

Buang Masa

Selama lebih 5 bulan lebih la aku dok buang masa, mengingat benda-benda yang lepas. Yang paling sadis tengah aku dok syok-syok tidur, aku mimpi benda yang tak patut, ex gf bertunang, Melompat aku dari tilam terus mencapai talefon. Terus ku dail no ex gf aku, teringin aku nak dengar suara dia. Tak tahu la pasai apa, aku main dail ja dan aku tak terfikir pon nak borak apa nanti?

Dekat berbelas kali aku dail tapi tak diangkat, aku tengok jam dalam pukul 11 lebih dan aku mengagak yang dia mungkin sibuk, Just nak bagi sedap hati ja walaupun hati ini kuat katakan dia sengaja boo layan aku. hahahahaha

Aku kol lain dalam pukul 12 lebih dan telahan aku tepat yang panggilan aku membuatkan dia menyampah kot, dari rindu yang membuak nak dengar suara dia, aku jadi terfikir sendiri, berapa lama aku nak jadi macam ni, mengharap pada yang mustahil. Sakitnya hati ini tuhan saja yang tahu.

Aaaa, baru nak ingat tuhan. Suara mana dok mengata aku pon tak taw.

Tapi nak buat macam mana kan, dah nak mimpi si dia, dan hati ni rindu akan si dia, tak kan aku nak koret dan ganti dengan hati ayam pla. Tapi seingat aku la, benda yang semacam ini pernah jadi kat membe aku, aku kutuk dia kaw-kaw sampai kami bergaduh, Fikir-fikir balik mungkin ni balasan tuhan kat aku.

Kita mungkin rasa remeh temeh tapi bagi si polan yang merasa, mungkin itu ujian berat bagi si polan tersebut. Dan aku seringkali melihat ramai kawan yang putus cinta mengepost drama hebat mereka di FB. Aku biarkan saja kerana aku tahu pedih bila cinta itu hilang.

Mujur lah ada kawan baik sedunhill  dengan aku, merokok bersama-sama dan mengutuk pon bersama-sama. Dan aku tak loket pada kawan sebegini!

ps: terapi yang paling mudah bila rindu si dia, kol la perempuan lain, tapi hati tetap rindu pada yang lama walau dah kendur sedikit.

2 comments:

  1. Perasaan itu normal la. tp perasaan tu jgk kite bOleh kawal dye. Pape pOn be strOng. :)

    ReplyDelete