Follow Me Ok

Syarat2 Mengunjugi Blog Perempuan

Di sini aku sertakan beberapa pantang larang bila mngunjugi blog perempuan..

->Dikehendaki memakai spek hitam kerana blog perempuan ini selalunya warnanya terang..sakit mate beb

->Sabar dalam mnbaca entry kaum ini, serabut wei, aku dah bukak tadi, memang serabut, tapi bagi depa, Cantik sangat, adeeeees

->Jangan follow yang cntik je, yang tak cntik sapa yang nak follow nanti, aku jugak

->Jangan kira warna yang terdapat di dalam blog trsebut, anda akan tak terkira warnanya.

 sekian dari aku

ps: jngn tak follw aku.....

3 comments:

  1. haha, macam macam kau ni kan..

    ReplyDelete
  2. typikal pompuan pnya blog mang cerah..

    tp

    saya punya..

    sangat..

    "dark" ngeh6 ^^

    ReplyDelete