Follow Me Ok

MU vs MAN CITY

MU lawan city, agak2 berapa la keputsan game ini...mngikut keadaan semasa, persembahan MU kurang memberansangkan, bg citu plk, persembahan mereka semakin mngkat..tp MU di ibaratkan sperti hariamu trluka ataupon lelaki yg baru putus cinta..nk je lelaki trsebut mncari yg lain...dgn kecerderaan rio ferdinand, dijangkakan tmpat beliau di ambil alih oleh si avans, x pon jonh o shea...klu 2 orng mamat ni xle main, di jangka creiss smailing akn trun mgotorkan butnya....mngikut perkiraan aku, vidic di jangka di posisi asalnya, di bek kir plk, tntulah un song plyer iaitu evra dah di bahagian kanan aku rasa alex akn meletakan si rafael..bgus kot bdak ni..dah main ngn brazil maaa...du bahagian tgh aku ingikna flectcher, carrick. anderson, nani dan park ji sung..bg aku, kekuatan mu adlah di bahagian tgh..so kena letak la 5 orng di bhagian tgh...klu x mnjadi, di jangka park akn keluar mnum teh, dah di masukan plk berbatoz yg boring mnggu kat luar...untuk penyrang plk, aku dambakan roney..sp lg nk letak, mamat ni je yg ada..nk letak kan si hernandez pon mcm x yakin je..bg line up city ak x kisah pon..letak ej sp pon..wa x tkot la nk tgk..dekat sebulan lebih gk la aku x tgk bola..dah masuk keje kan..adesssssssssssss


                                                              2----------------------0
                                                    tevez mnt 89 (og)
                                                    tevez mnt 90 (og)

No comments:

Post a Comment