Follow Me Ok

Memori

Berhabuk pon blog aku ini, medium yang lama aku tak jenguk. Ermm...dengan kesunyian yang datang tiba-tiba, tangan aku jadi gatal clik pada gambar lama.

Memori di zaman sekolah menginjak kembali, zaman umur 13 ke 17, zaman yang banyak keputusan dibuat tampa rasional. Dari melanggar pantang dengan menghisap rokok hinggalah kepada perkara yang difikirkan balik membuatkan aku ketawa, menyesal dan pelbagai lagi perasaan bercampur aduk.

Team bola KSAH

Ke stadium untuk memberi sokongan pada pasuka 
olahraga KSAH, time ni memag lap kelas

Habis pengajian di KSAH, aku teruskan pengajian aku di SMK Tunku Abdul Aziz. Walaupun sekolah itu dianggap sekoalh biasa, tetapi tenaga pengajarnya memang superb. Ikhlas aku katakan kerana mereka mempunyai cabaran yang agak besar dalam mendidik anak bangsa kerana rata2nya pelajar adalah nakal. Aku salute cikgu2 di SMKTA.

Ni persatuan tingkatan 6 kot...Rindu saat ni wei!

Last sekali zaman Universiti, perghh wa cakap lu, zaman ni best. Ramai aweks berkeliaran mencari balak. Lu nak yang macam mana? Solehah? Ranggi? half Solehah? bak kata orang, macam2 ada. Zaman ni zaman lu tentukan hala tuju lu, ke longkang ataupon ke tempat yang ok dari longkang.


Pasukan bola Kolej EON

Melawat zoo Taiping

Akhir kata, memori itu indah, bak duri, kalu terpijak, terasa dan memberi kesan yang agak lama

ps: Hargailah apa yang ada dan tiada

No comments:

Post a Comment