Follow Me Ok

Hssan Ali

Wa tak tahu macam mana nk  mulakan cerita ttg seorang tokoh ini. Seorang tokoh yg dahulunya wa kagum dan respet. Ttp keadaan itu berubah sekarang, perasaan itu hilang langsung. Ini semuanya kerana tindakan beliau sendiri.

Wa tak tahu kenapa beliau bertindak sedemikian rupa. Adakah kerana pangkat, wang, ataupon kerana perangap musuh itu sendiri. klu lah terkena perngkap wa agak itu la beb, tp klul kerana factor2 lain, wa rasakan x salah perasaan wa  yg dahulunya itu hilang.

Wa masih ingat ttg gahnya ceramah beliau semasa beliau berkunujung di kg wa. Hnya bermodalkan pentas yg kecil, hadirin yg hadir wa angap mmg menakjubkan. Kali ke 2 wa bertemu beliau semasa beliau menyampaikan khutbahb jumaat di Selangor. Semasa itu wa mnjalani latihan pratikal di bangi. Khutbah beliau yg bersemangt itu wa masih Ingat. Memang mengagumkan wa yang berilmu sedikit ini.

Ttp sekarang, tokoh ini telah bersalin kulit, mulutnya berbisa, mematuk kawan2 sejemaah. Muka da isi beritanya mnjadi bahan lelongan media massa. Mnjadi modal dan peluru untuk si musuh mnyerang tmpa hnti.

No comments:

Post a Comment