Follow Me Ok

Malaysia Vs Lubnan

Wa yg berada nun di utara tanah air merasa sngt terkilan bila tidak dapat  tgk Malaysia lawan. Apa ke tidaknya, duit lam poket tggl berapa ja ni. Company plk dok wat dono(x taw).....

Melihat pada game ari 2 melalui tv keramat umah wa, wa tgk Malaysia ni leh la tahan cara mainnya, wa tertarik sngt cara pemain midfield Malaysia bernama gary stven  yg berbangsa india, mmg trebaik cara kawalan dan ketenangan beliau. Budak kedah plk 2. Klu digilap lagi, mmg bakal mnjadi jeneral yg agak lama untk pasukan Malaysia nnt.
geram wei bila sokong dapat sokong dari umah ja..

Pemain2 lain antaranya Wan Zack mmg mmpunyai kawalan bola yg mntap, di tambah plk gandingn mntp di barisan defender yg di ketuai oleh apek dan konco-koconya. Barisan serangan Lubnan yg agak skeptikal dgn keupayaan Malaysia mmg kantoi  pada game tersebut.

Yg negatif unutk pasukan Malaysia ni adalah di bahagian serangan, Klu lah peluang yg terhidang di mamah secukupnya, wa rasa lubnan mmg kantoi abes. Wa rasa ada 2  3 peluang keemasan yg wa rasakn akan gol klu di kaki Idlan Talaha or di kaki si Messi.

Wa rasakan ada magis di dlam pasukan ini, bak magis yg di bawa Reknapp ketika membinbing Totneham Hospur. Magis yg sehebat Harry Potter x pon magis yg terdapat di dada bomoh2 melayu dan siam.

Apa2 pon, klu Allah swt mntakdirkan kita mng, mnglah kita, dan klu sebaliknya, terimalah sebaiknya.

ps: astro arena lagi wa mlm ni, bertemankan cicak dan semut dalam mnjalankan survival hidop masing2.

No comments:

Post a Comment