Follow Me Ok

hari ni hari yang paling mngecewakan


tgh malam semalam aku ada dapat msage dari awek aku, dy da antar masage kat aku..rasa trkilan gk la ngn kelakuan dy..npe sejak akhir2 ni aku asyik je gaduh ngn dy..asyik ada je bnda yg dy kata salah aku...rasa geram plk bila di persalahkan..tp yg trbaru mmg salah aku pon..tp ok gk la kesalahan aku ni..bkn aku curang ngn dy pon..aku ni setia kot.walupon persekitaran tmpat kerja aku ni di kelilingi oleh awek2 lawa yg tgu masa je nk di ngorat,tp bila ingtkan aku pya janji,aku batalkan niat aku ni untuk trlibat dalam perlakuan myimpan skandal..klu aku  nak,aku leh je smpan skandal,tp aku berniat untk jujur ngn awek aku ni...ok tutup crita pasal tempat kerja aku ni..

pg ni aku ada antar mesage kat dy..mesage la kami, keadaan sedkit tegang dan dy mntka putus,aku jadi trkejut, klu di pk kan la,aku pya silap bkn besar mana pon, pa lagi..aku pujuk dy balik...smapi ktahap aku merayu..DI MANA MARUAH AKU UNTUK MERAYU..NAK JA AKU PUTUS NGN DIA..NK JA AKU TRIMA MASA DY MNTAK PUTUS TD..nk kata dak perempuan x nak kat aku bkn xdak..mmg ada la..dak tmpat aku study lagi..dah nk smbung master kot..dak ni da luahkan yg dia sukakan aku..tp aku da komitmen ngn awek aku sekarang n aku lagi epi ngn awek aku sekarang brbnding ngn dak ni..nk wat cm na kan..aku lebih selesa ngn awek aku sekarang ni..gaduh cm na pon,aku still nk pertahankan hubungn kami..tp aku dah nekad,klu dy mntak putus lagi..aku akan trima je,dan aku akn kontat bdak 2 blik..tp aku harap awek aku x kn wat cm gtu lagi...aku btol2 tension ngn dy..aku nk dy tahu aku ni bkn semaksum nabi,berilmu mcm ulamak,berintegriti mcm pgwas skema,berspek mata tebal macam bdak skema dan yg pasti aku ni setia pada yg satu.............aku syg kan dy seikhlasnya.

No comments:

Post a Comment