Follow Me Ok

hari2 last aku sebagai mahasiswa


Hari2 last aku sebagai mahasiswa,x tahu nk gmbarkan mcm mana...rasa hepi,rasa lapar sbb x mkn tgh hari lg,rasa sedih,rasa nk pegang duit byak,rasa berbaloi, dan rasa nyesal....apa yg aku rasakan ini smua ini adaalh yg benar di rasakan oleh aku sendiri, aku tidak brcakap sprti ahli politik yg brcakap berdetam dentum, aku bcakap sperti mahsiswa akhir yg baru kluar melagkah longlai dari dewan periksa...entah bgaimana aku nk describekan perasaan ini..terasa ingin myambung pelajaran higga ke peringkat ketua (master),tp dgn keaadaan mental n fizikal serta fulus aku ni..aku bantutukan dahulu perancangn ini..mungkin lain kali aku akn mnybut lagi perkataan exam,tips, slide, study dan lain2 lgi..mugkin kah aku akn myebut bila masuk gaji, aku cuti la ari ini, balik kg raya la beb, ataupon ayat-ayat yg bersangkut paut ngn alam pekrjaan...pening aku memikirkan aturan tuhan pada aku..

No comments:

Post a Comment