Follow Me Ok

adakah mahasiswi or mahasiswa akhir lebih mnghargai rumate or kwan2nya di universiti??

setelah meliht post2 di fb,aku merasakan mahasisiwi lebih mghargai rumate brbnding mahasiswa..adakah ini benar..ini mnjadi persoalan aku sekarang..adakh siswa lebih cenderung untuk memendam perasaan ataupon siswa memang tidak endahkan langsung rumate or kwan2 siswa tersebut..dan aku merasakn siswi lebih cenderung utnk meluahkan perasaan mereka dan sampai ke tahap menitiskan air mata..adakah siswa sanggup melakukan hal seperti itu??agak dramatik jugak la scene tersebut dan aku percaya kaum2 lelaki akan mympan perasaan mereka...tp klu dgn awek, kaum2 lelaki ini nmpak lebih yakin or lebih mudah untuk mnnjukkan perasaaan...tp bagi siswa yg perasan mereka itu siswi (lembut), aku pasti kaum ini akan terlebih over dalam menunjukan emosi mereka trhadap rumate dan kwan2 seangkatan....hal ini aku yakin.

1 comment:

  1. jangan mencuri gambar orang untuk dijadikan koleksi....
    apa perasaan si ayah dan ibu mereka setelah gambar anak2 mereka dijaja, hanya kerana anak mereka mempunyai wajah yang menarik?

    ReplyDelete