Follow Me Ok

HARIMAU JULING

Ari ni gua yg merangkap bdak pratikal tidaklah mmpunyai byak kerja..Kerja yg gua tgh creat ni adlah on9 la..So macam biasalah, gua pon bkk paper kosmo, selak pya selak gua trjumpa artikel ini, artikel ttg harimau yg matanya juling..ha3.. X baikkan gelak kat harimau 2....Lepas ni gua rasa mncullah drama baru kat astro,..Tajuk drama 2 x silap gua cik rimau juling..Rancangn ni meymbung usaha astro mmpromosikan fenomena juling di layar tv...Rancangn ini juga mnyambung siaran dram Halimah Juling yg x png gua tonton pon...

Kelebihan Hariamu bermata juling:-
-binatang yg mnjadi buruannya akn keliru ttg pandagn mata harimau trsebut....
-beliau akn di jadikn mata2 dalam kaum harimau..
-beliau semestinya akn trkenal keran beliau di angap plek olen si mangsa dan manusia...
-beliua akn di sunting mnjadi hero di dalam skuel filem Cik Rimau Juling...

keburukan trhadap harimau trsebut:-
-kejulingan mata beliau akan di kutuk atau di ngnjing2 oleh harimau2 lain yg mulutnya x mngaum tp pandai mngata...
-si mangsa yg trlihatkan harimau trsebut akn ketawa dahulu sblom melarikan diri...hal ini akn mjatuhkan reputasi beliau sbgai harimau yg ganas...
 'aum aum...kawe tgk mu laaa..sapo lagi',kecek rimau kepado kijee(kijang)

ps:asal rimau kecek klate, itu imagiminasi penulis..........


No comments:

Post a Comment