Follow Me Ok

GELARAN RAJA YG MUNGKIN KAYA

Di Malaysia pelbagai gelaran raja yg mngkin kaya, kita saksikan senarai gelaran raja trsebut......

1) Raja gula
Sapa yg x kenal dgn raja gula malaysia?? Sudah tentunya gelaran itu masih mnjadi kepada raja gula malaysia iaitu Tan Sri robert kuok..Btol ke aku eja nama beliau..Ntah la..Di kabarkan, mungkin gelaran raja gula inii akn betukar tgn kepada Tan Sri Syed Mokhtar yg telah mmbeli saham syarikat gula milik Tan Sri Robert kuok..Tp maklumat ini pon x dipastikan lg..

2) Raja media
Beliau mngkin tidak di kenali oleh para penduduk yg sering mndapat informasi d kedai kopi dan bkn melalui pmbacaan..Susuk yg penulis maksudkan ialah Tan Sri Ananda Krisnan..Beliau merupakan pemilik Astro dan Maxis..Sp2 yg melanggan Maxis bertagungjawab trhadapap kekayaan beliau...wakakaka

 3) Raja Kasino
Sebelum matinya susuk yg bernama Tan Sri Lim Goh Tong, mamat ni xde pon di dalam senarai antara yg trkaya di Malaysia..Pemuda bertuah yg x payah nk susah payah itu adlah Tan Sri Lim Kok Thay dari Kumpulan Genting..Penulis pon x pasti mamat ni ank Tan Sri Lim ke tidak..Yang pasti beliau mewarisi harta peninggalan Tan Sri Lim...Isteri mendiang pon kaya beb..Tersenarai di dalam top 20 orng trkaya di Malaysia tw..

4) Raja lawak
Lu ingat raja lawak x kaya ke? Raja lawak akan kaya la, mngitkut perkembangn trkini, astro akn mngadakan pertandingan yg di beri nama Maha Raja Lawak..Hadiahnya adalah wang tunai sebayak Rm 300, 000..Kaya dan kayap..Lagi kaya dari aku yg pnjam duit ptptn yg berbaki Rm 600..

5) Raja Kapoorr..
No komen daaa

No comments:

Post a Comment