Follow Me Ok

Aku bnci katak

Ari ni mmg boring,dgan keje xdak, melpak la aku atas kerusi yg mngdap pc yg rem nnya hnya 500 kb, mmg slow tahap kura-kura vateran...rasa mcm nk mnjerit plk aku ni..dgn rasa boringnya aku pon bkk internet lalu mngunjugi page utusan melayu..ewah,skema btol bhasa...selak2 pnya selak,aku pon trjumap dgn artikel ni..aku jadi meluat dgn artikel ini..crita katak yg suka lompat ke arah duit..si katak ni dulunya brtanding mewakili parti pmbngkang,ttp apa pya bisul yg mnyerang,dy trlompat ke arah bebas yg mesra kerajaan,dan la dok lompat,dok  hantam plak parti lama..mmg sial la si zul nordin katak ni...aku 200% yakin yg malaun ni x kn di pilih lagi oleh rakyat masa pilihan raya akan datnag..klu di pilih lagi la,mmg x reti buta hati la pnduduk kat ctu..klu kawasan aku la,aku sangup kena auku klu malaun ni brtanding..aku mmg bnci sngt ngn mamat ni..rasa cm nk tarik telinga ja..agak2 bapa la habuan kat si bisul ni..ak x pahm btoi..lari dari prjuangn beb,bkn bnda kcik..x sabar aku nk tggu pru akan datang,nk smpahkan umgok dan si bisul ni..

ps: katak hnya layak di buat umpan mengai ikan haruan,x lebih dari itu.....

No comments:

Post a Comment