Follow Me Ok

semakin hari semakin syng

dah 3 hari aku kapel balik ngn syng aku,rasa cm ssh plk nk lupakn dy, bngun pg aku masge dy, malam plk aku masge lg..klu dy lmbat reply aku kol trus...cm ssh plk klu dy xde depan mata nnt..rasa cm ssh klu nk lupakan dy..trbayang2 je masa dy dok ketawa..

ini fakta2 sbb apa aku suka kt dy:

1)ku suka dy sbb aku suka tgk dy ketawa
plek x seoragn lelaki sukakan perempuan 2 sbb sukakan cara dy ketawa..tp bg aku bnda ni mmg natural..dan xde spe yg leh tiru cara dy ketawa..dan jenis aku plk suka merapu bila brcakp..merapu 2 maksud aku ni adalah aku suka wat lawak bodoh..lawak bodoh kan..kadang2 jadi,kadang2 x jadi..so bila aku dok melawak ngn dy ni..dy akan ketawa smbil ttp mulut..hahahahahah..cara byi ktew dy 2 yg mhal bg aku..dan aku suka tgk keadaan 2..klu dy perasan aku akan tgk dy ketawa..dan dy pon x perasan aku dok gk dy..hahahahahahaha

2)aku suka dy--aku suka dy,ni mmg x leh nk di pertikaikan..dah aku suka dy,hgpa x leh nk marah aku..hahahahahahaha..nk tulis kt cni pon wat abes masa ja..bik aku tulis aku suka dy..suka serba serbi..hahahahahahahha...event masa aku clash ari 2 pon aku still syngkan dy..nk ckp jodoh pnjang ke x,smpaikan ari ni kami rujuk balik..masa clash ari 2 aku mmg anggp aku ngn dy mmg xde harapan dah..aleh2 balik gk kat aku...trima je la..rezeki bak drama ketika cinta bertasbih...hu3

dan tika ini,rasa mcm kejap je sem ni brjalan..ada2 perasaan yg hadir ketika ini..nk cpatkan abes n syngkan U ni plk..syngkan U ni bkn sbb pe..kt cni lah aku mnmba ilmu..kt cnilah aku knl perangai seseorng..kt cnilah aku blajar improvekan diri..dan kat cnilah aku temui cinta..byak wei memori aku kt cni..pjm clik pjam clik,lagi seblan aku nk abeskan study aku kt cni...adesssss


sekian dari aku yg xde apa yg nk di kesalkan...

No comments:

Post a Comment