Follow Me Ok

Perlunya angka 3 bila anda graduation

ketika aku mnulis post ini,keputusan exam aku dah kluar,walaupon aku brjaya mndapatkan 3 lebih untuk smester 7,tp perolehan  pmk(keseluruhan) aku tidaklah mncapai angkai 3, sedang aku mncongak dan aku dapati jwalaupon  mndpat A untuk sesi pratikal, markah maksimum untk pmk aku hya bleh mncapai 2.96...kiranya hanya 0.04 lagi pmk aku nk mncecah 3..walaupon perbezaan itu hyalah 0.04..itu adalah trsgt byak  untuk student last semster seprti aku...dan aku brharap sesiapa yg mmbaca post rbaru aku ni haruslah sedar yg angka 3 adalah ptng untuk mndapatkan kerja ketika ini..untuk syarat apply master pon memerlukan pmk sekurangnya2 3 dan keatas..dan aku trsangt2 lah mnyesal atas kemalasan aku utk belajar dan setiap sem adalh pnting utk anda semua.

No comments:

Post a Comment